arg arg arg

vad jag börjar bli riktigt less på detta jävla BORRANDE!! hsb här uppe har ju ett sammarbete just nu med Nea som ska borra i alla husen här i trapphusen/lägenheterna för att dra in telia fiber så man ska "kunna" skaffa telia bredband om nått år. trodde dom bara skulle borra i detta huset V.6 som det stog i ett papper alla fick men idag väcktes man ju av detta helvetes oljud när man försökte sova på förmiddan. kl 7:40 börja dom. jag tycker inte alls om telia så ser INTE fram emot att tvingas skaffat!
 
 nu är det ju troligen inte sånn här borr som har men med allt oväsen känns det som nåt liknande
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -