såhär känner jag

jag känner mig så jävla tom inombords, inte funkar det att häva i sig cola o godsaker som jag tyvärr gör varje dag numera. känns tungt i självförtroendet, vågar inte visa att jag gillar nån när intresset vaknar utan istället blir ledsen o bara vill försvinna. orkade inte med att ständigt bli sårad efter att ha blivit så taskigt dissad på Närcon vinter så var nästan så jag inte ville stanna alls men som tur var hade jag vänner i en gästande förening att bli stöttad av.

förstår inte vad det är som jag gör eller inte gör så killar jag väl visar/talar om att jag tycker om o sen slutar svara mig.. det ända jag är bra till är tydligen enbart en sak. antingen har jag kräsen smak (vissa påstår) eller så är jag inte ett flickvän material :'( jag har inte varit med nån som visat svarade känslor på ett bra tag o det gör så jävla ont att bara skriva detta, men det behövs för tydligen blir det lättare o skriva ner det. som sagt, jag har mött personer jag känt mycket för o vill lära känna mer men inte vågat pga jag är med stor sanolikhet inte deras smak eller så känner jag att jag inte duger pga mina brister..

Kommentarer
Postad av: Evy
Jag säger som du nämnde till dig själv som ja kan hålla med dig om att: det är ju såklart att det inte hjälper när du dricker massa cola å äter massa godsaker. Det löser som sagt inget å det blir ju inge bättre för det, men försöker ändå förstå vad du vill mena med det hela.

Linda.. alla har vi olika brister med nånting nånstans nån gång. Man kan inte alltid vara perfekt som vissa killar tycker att man borde vara. Ordet perfekt finns inte.

Om du ska/möter en kille(tar som exempel nu bara) som du plötsligt gillar väldigt mkt å som du hoppas på ska gilla dig tillbax så tycker ja den killen ska försöka förstå sig på dina brister och/fel du har. För då visar iallafall den killen att den åtminstonde bryr sig mer om dig sen, bara du vågar/kan förklara dina brister som du har å så kanske det blir lättare för den killen att förstå dig mer som person eller hur man nu ska säga.
2013-10-23, kl. 00:53:45

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -