tråkiga verkligheten

Då var praktik tiden över på UNO, vilket jag tycker är supertråkigt då det är det bästa stället att vara på. övriga platser har snarare dugit o vara på men detta kom jag gärna 20 min innan mitt pass börja för det är så gött. Igentligen var min sista dag i fredags men bytte förra lördagen till denna.
 
Imorn blir det att kliva upp senast halv åtta för att vara på Lernia igen för genomgång med alla som haft praktik under dessa sex veckor ( fem för min del då UNO var stängt under julveckan ) med bl.a kontakt personen från arbetsförmedlingen. Efter den veckan vet jag seriöst inte vad som kommer hända, vilket känns jobbigt då jag inte vill gå sysslolös hemma hela dagarna. Ska prata med min kontakt på arbetsförmedlingen om en mini utbildning jag är intresserad av som finns hos dom med SRY lokalvård, sånt bör man ha gått för att kunna ta städjobb idag.
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -