varför jag?

den frågan ekar i mitt enormt tunga huvud sen några dagar tillbaka, har ju ett rent helvete med min ekonomi. har inte fått sista pengarna från f-kassan. sen har nån idiot gjort så jag inte haft några räkningar i brevlådan eftersom 1. nån dragit bort mitt namn på den 2. nån idiot har förstört låset på brevlådan, bänt upp den lixom. varför ska det hända mig? har även börjat bli lite förskyld, hes o frusen o sånt. kul när man är o hälsar på uppe i sundsvall hos thom. vi åkte till hans föräldrar en sväng i eftermiddags o fick träffa deras nya hund, liknar en hal vit varg. imorn bjuder thom mig på hockey, han ska nämligen jobba som vakt  så jag skulle med dit tyckte han, timrå mot södertälje. får hejja på timrå för o va snäll hihi. annars är det fbk som gäller!

hotellet i täby

fyfan vilken dag! upp kl 4 på natten o iväg med tåget kl 6 till stockholm. sen har jag o benjamin vart runt med en tjejkompis som bor där nu o gick med oss runt drottninggatan, gamla stan o östermalm. underbart väder med, jag köpte även tre saker, en snygg penna med mitt namn på, en bok som heter vampyrens märke och en vas med ljus inuti. sen har vi kollat på vasamuseet, wow! sen på titanic utställning. sen orkade vi knappt nått mer men vi åt lite på mcdonalds vid slussen o tog tunnelbanan till stureplan o kika lite. nu har vi as ont i fötterna båda två. natti

party bilder

tre bilder från festandet hos jonas o sen nöjes, resten lägger jag upp på bilddagboken senare





jag blir så förbannad

jag HATAR sekter så mycket att jag kan bli illamående bara jag hör folk säga "gud hjälpte" sånna ord o meningar.
speciellt jehovas, dom är så skrattreande korkade i huvudet. jag trodde bara småbarn va lättlurade. "evigt liv" efter döden, HAHAHA då är man ju död lixom. sluta o hjärtvätta folk med sånt skit! jag blir så upprörd när sekter fryser ut folk som inte tror längre. jag har en killkompis som gick ur jehovas vittnen när han var 18 o hans familj har då inte fryst ut honom men dom försöker fortfarande "skrämma" honom med allt han mister efter att han hoppa av.

hahaha

en söt dansande bebis som ser på beyonce dansa single ladies, hittade på expressen hähähä

strax nöjes

strax drar vi till nöjesfabriken, ska bli så kul o visa hur det ser ut eftersom dom killarna jag tar med dit aldrig settt stället. hoppas det blir riktigt lyckat. ska även möta kompisen heidi där.. pöss på er

party ikväll

äntligen är det lördag o ikväll ska jag, benjamin, dk o heidi fira jonas genom att festa på nöjesfabriken.
så jag kommer iinte skriva nått mer idag. lägger nog in enstaka vimmelkort imorn

fredag kväll

fick dataskärmen till min nya dator redan ikväll wiie! skit kul o skriva på laptopen med sega knappar o ha en 22tum skärm brevid hähä.

hittade även detta asroliga klipp på kissies blogg, när man blir känd blir man retad hihi

fredag o tråk?

idag är det fredag och ännu en dag att dra till erik för att kunna sitta vid hans dator.
betalt två räkningar och laggt ut köksbord med stolar på blocket, behöver pengarna + vill inte ha som en bar för det blir så smalt när man e några o ska äta vid det bordet nämligen. sen har jag tittat på tv400 på nomineringen med Fokis blogg. har lyckats pynta min egen gjorda väska med pärlor så den blir snygg till imorn när jag, benjamin, o troligen daniel ska fira Jonas som fyller år på tisdag igentligen, blir roligt hoppas jag. pappa ska också beställa en ny dator till mig ( stackars plånbok) så det ska bli en stationär dator nu istället, jag hanterade inte min laptop så bra nämligen ^^

youtube

lite låtar jag älskar att lyssna på just nu.


trodde inte att dom små tjejerna kunde låta så bra faktiskt.
clique girlz

dom e inte små prima j

lill-lördag

är med jonas, benjamin o daniel o har prövat vattenpipa med jordgubb. förra ggn var med äpple i januari. jonas ville köpa det efter att alla snacka om det o annat. jag färgade håret i brunt igen så den rätta mörk-bruna nyansen sitter i tills löshåret sätts i en annan dag. så köpte jag även lite godis med, spelar musik o killarna försöker spela gitarr hähä, låter lite knasigt. vi blir nog uppe länge ikväll med tanke på att dom e rena nattugglorna, jag brukar inte orka va uppe längre än 2 på natten.

hurra!

min ilska lönade sig igår, skrev ett surt mail till af om att jag är trött på all väntan.
så nu fick jag svar att jag ska på möte vid ikea 6 oktober wiie!

yees?

sitter vid min halv pajja dator nu, skärmen e nästan svart men har jag den vänd mot fönstret så kan jag se ca 30% men ska fråga erik om jag kan låna hans ena data skärm till min laptop så länge. måste nämligen "önska" en ny dator i julklapp :( kan inte önska nått annat. men ska jag ta en laptop eller en stationär dator?

helvetes skit fan

happ, skärmen är trasig på min laptop tydligen så troligen måste jag önska mig en helt NY dator!

fyfaan vad jobbig framtid jag ser framför mig!

suck ingen dator

nu har jag inte lika lätt att blogga så fort jag vill det för pappa fick ta med datorn o ska lämna in den där han köpte den. blir jobbigt för mig som har nästan allt i den laptopen, även endel rätt privata saker. så nu blir det att låna eriks dator nångång om dagen till en osäker framtid, veckor eller nåt. fyfan att jag skulle vara så klantig, var ju as trött o visste inte vad jag gjorde.

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren