mitt solnings mys

kände verkligen för att gotta mig med ett besök på solstaden solarium i karlstad centrum, fixade även nya ögomskydd för dom jag haft förut har jag lyckats tappa bort ^^ det blev 25 minuter i mitt favorit rum.
 
 



nya badhuset

cyklade förbi badhuset i när jag var påväg hem i eftermiddags, tänkte att ni skulle få se närmare på hur långt bygget har kommit. halva badhuset kommer öppnas imorgon så det är bara att börja bada hehe (vet inte vafan det är för knäppt hjud i början av klippet haha)
 
 
 
 

kinesisk pop

 
ja nu var det dags för ny asiatisk pop musik hehe, en kompis som tipsade om gruppen S.H.E från kina. jag fick låna en konsert dvd med dom, fastna mest för den första låten som ni kan få se musik videon till. det är även engelsk text i denna ;)
 

nya stilen typ



skön onsdag

skönt med lite ledigt mitt i veckan, bra väder också så planerade in att cykla ut till våxnäs, hälsa på vid solareturen en sväng. stannade 5 min o pratade sen behövde dom fortsätta jobba, så jag cykla vidare till rusta o sen burger king. hamnade sen inne på Olssons tyger o köpte två meter vaxduk, är bra o ha till arbetsbänken när vi målar mycket så man inte behöver byta underlagspapper ofta.
 
hamnade senare inne på uno, köpte en dricka o satte mig o pyssla i några timmar. blev tre stycken magneter till kylskåpet o ett bokmärke (som inte är med på bild). det var riktigt kul
 
 



laxholmen

efter lunchen i skolan skulle klassen iväg på utflyckt till laxholmen i munkfors, det var en fotoutställning som hette " dom ovanliga" människor som inte lever på typiskt 2000 - tals svenne liv.
 


 

fixade lila igen

 
denna gången använde lila färg från märket "direction" istället för stargazer, har även schampo o balsam för färgat hår när det blir dags att tvätta håret. hoppas det sitter i längre denna gången också

då börjar det

dags o börja plugget igen


söndags mys med g.na

 

tack för väckningen!

trodde man skulle få sova ut på söndan dagen innan skolstarten, men nehe det tyckte tydligen inte grannen. halv åtta imorse hörde jag tvn nånstans med HÖG volym igång. jag har aldrig vart med om att denna gubbe gjort så tidigare? det gick ju inte att somna om heller. först för en typ timme sen vart det tyst, lite dumt o vilja somna om efter tolv på dagen.
 
 
byt ut den dansande tanten mot en gubbe som ser på tv

helg igen

denna dagen började med mensvärk o trötthet, säkert för att jag vet att det var sista dagen på solareturen igår. man slappnar av endel men på måndag börjar skolan igen så mycket slappande blire inte. behöver iofs inte springa runt o bära en massa saker o flytta tunga möbler, bara lyfta på pensel hehe.
 
 
senare idag efter att tvättstugetiden är klar så drar jag till herrhagen, det är dags för YoiKai på studiefrämjandet igen efter sommarens uppehåll. ska bli mycket rockband hero med andra spel. jag stannar tills jag blir trött, men vet att många kommer vara kvar där till imorn.
 
 
 

dagens humor

dagens humor i omgjorda foton av mig i kristinehamn


för två årsen ^^

 

grattis bloggen

idag är en lite speciell dag,
idag har jag nämligen bloggat i tre år på samma blogg namn.
 

önske shopping

Det var väldigt längesen jag handlade på Bubbleroom's hemsida, tror det var -09 o då var det flera reaplagg bl.a en stjorta, leggins o nåt mer som jag inte minns. deras höstmode är verkligen nice i år, mycket snyggt. jag hittar ibland kläder jag hade viljat klicka hem nu också men det finns inte kläder där för min kroppstorlek som jag har idag. men det är inte bara kläder, det finns ju kosmetika, smycken o väskor nu. ett favorit märke är bl.a friis o company när det gäller väskor, finns flera stycken! märken jag gillar som finns där är: ed hardy, b.young, vero moda, o förstås friis o company. det mesta på bubbleroom är märkes saker så det är inte super billigt. tycker att bubbleroom kan ta in mer klädes storlekar åt tjejer över storlek 42, skaffa även 46,48,50 tycker jag. då skulle sajten bli mycket bättre idag.
 
http://www.bubbleroom.se/Content/img/logo.png
 
 

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren