segt det går



vad gör ni då? jag ligger i soffan o bara funderar så det knakar typ. tycker det är gobbigt o inte veta när man kan börja flytta till nya lägenheten, vill ha ett datum o se fram emot. men dom personerna är tydligen svåra att nå.


stan o mat?

senare ska jag in till stan, har ju kursen o tänka på ikväll. vore gott med lite mat med, är sugen på ett ställe men det blir nog dyrt för min fattiga plånbok :( vill inte äta skräpmat men resturangerna med bra god mat kostar över 100 kr. buh o bläähh för pengar! kan ja inte få mer pengar??

tisdag

solen skiner på den kalla snön just nu, ungefär som på bilden.
jag ska senare till vårdcentralen för telefon kön va dryg nu, behöver väll nåt så infektionen försvinner.

detta är inte min bild

ajajajajaj!


jag har tydligen fått urinvägsinfektion... JÄTTE JOBBIGT! sitter o gnyr o jämra mig länge vid datorn innan jag orka till köket för o ta panodil o slänga in vetekudden i mikron, o gå på toa var en mardröm typ. minns inte att jag haft detta förut, ispfall för evigheter sen. ringde sen mamma o beskrev känslorna o hon tror det var detta, hm trodde man bara fick det av o sitta på kallt o det har inte jag, men tydligen blire inte bara därför.

första advent idag

det är ju första advent idag, har inte jag märkt så mycket av eftersom jag har sovit halva dagen o sen har det vart snöstorm hela dagen. men ljusstaken är tänd i fönstret vid mina nya silvergardiner som skimrar så vackert!


goddag




jag vaknade kvart över 2 idag o ser att det är snöstorm ute, fyfan säger jag. tänkte snart ska jag dra till nån pizzeria o köpa en pizza, yummi yummi. undrar bara vilken sorts pizza jag ska välja??


natti natti



godnatt alla partajare o slöfockar,
nu ska jag nog få mig lite god sömn...

ikväll blir det...



med mig o benji o en till. hoppas det blir riktigt roligt för det var evigheter sen jag var ut o festade senast. det kommer bli några drinkar o förhoppningsvis en massa skratt.

ser på just nu

svensk sommar är helt underbart, när det väl är solsken

teckningen, secret identity

shopping

efter praktiken idag så drog jag till solariet o tog en 15 minutare, det var skönt. sen kollade jag kontot o tog ut lite kontanter. gick in till bolyward (kan inte namnet) där dom har mycket chabby chic inredning, fastna för flera prylar som ja önskar man hade råd med. men sen gick jag till H&M o köpte 4 ansiktsmasker o ögonskuggor

mår inte bra fortfarande


trötter nu

jag ska slappa idag tills vampire diaries tror jag


Superfina gardiner som jag hittade på Geng...

dsc01540 (MMS)

Superfina gardiner som jag hittade på Gengåvan idag, ska sitta i vardagsrummet hemma sen när jag slutat för idag.

nwt om Gengåvan

äntligen kom artikeln oom gengåvan på nwt, jag har blå tröja.
iofs har jag ritat en pil mot mig hehe. tycker att ni ska läsa hela artikeln här

här kan man även se hur det ser ut på min avdelning som det hänger en massa kläder. men det är bara lite av allt, bortanför ligger ett större rum med extremt mycket kläder o sortera.
så det finns massor att göra.


Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren