gott nytt år!!



förinställt inlägg

nu ska man dra iväg

upp till kronoparken o fira det nya året som kommer om ca 7 timmar

dumma sömn

ush o fy vad dåligt jag har sovit, är nog så nervös inför ikväll med allt folk. la mig iofs tre inatt men sen låg jag o vred o vände runt i över en timma. sen drömde jag rätt jobbigt också om andra saker, hoppas jag lugnar mig nångång o inte får krångelmage

simmande katt

hade vart kul om nån av mina katter gilla o simma

sitter i kris

ekonomi krisen har nu nått även mig, gjorde den tidigare igentligen. men nu är det rätt krisigt för jag har csn o fattar så trögt att jag inte fattat att jag måste fixa studieförsäkran INNAN jag får pengar i januari, trodde det bara behövdes första gången o inte efter nyår med. kan inte betala räknigar o inte skaffa busskort för januari än.. bara illamående o snart huvudspännigar

nu önskar jag alla

nattuggla

jag var uppe väldigt länge inatt ^^ var länge sen jag orkade vara uppe till efter 3 på natten, satt mest vid datorn förstås o chatta o lyssna på musik. men även fixar med en annan photoshop teckning. få se hur länge jag blir uppe denna natten, gick upp först vid ett på dagen

kanske ska fira?

nu är det ett år o 8 dagar sen jag började flytta in i älskade karlstad o lägenheten på rud. har härliga o snälla grannar (skummis på vån 2 men skitsamma) som man kan prata med. lungt o fint område som ligger perfekt läge till färjestad o bussen till forshaga o centrum m.m på sommarn passar det perfekt med cykeln.. inte alla som har en pelare i sin lägenhet hehe

tråk lista idag

DAGENS VILL HA: mycket pengar!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne med huvtröja, o underkläder XD
DAGENS FRISYR: småruffsigt o fluffigt
DAGENS LÅT: Timbuktu - det ordnar sig
DAGENS PLANER: är redan ordnade
DAGENS SAKNAD: kärlek...
DAGENS DUMMASTE: suttit här för mycket...
DAGENS MISSLYCKANDE: röra på mig mer o låta bli cola
DAGENS DROG: suget efter sötsaker
DAGENS KÖP: sprit inför nyår ^^



stack till uno

det blev inge ansikts solande i eftermiddags, jag drog till UNO istället o ordnade det sista på affishen som nu har skickats iväg till tryckeriet ^^ såå spännande detta tycker jag.

sen tittade jag även på film som dom körde på en stor duk vid cafét o där var det filmen Paul. innan visade dom priest som jag viljat titta på men missade halva så såg bara slutet men verkade spännande ändå, får se till att kolla på en annan dag

sola

eftersom jag inte har råd att dra till nåt solarium innan nyårsfirandet så funderar jag på att ta fram denna lilla apparat som jag köpte i våras på gengåvan, ett ansikts solarium.

klädsel på nyår

dagens shopping

idag blir det



ska försöka att införskaffa lite saker på stan idag som jag verkligen behöver och vill ha typ. hoppas det inte hunnit ta slut för då blir jag besviken, o dom sakerna är:
  • jeans byxor
  • special deodorant
  • bok 7 i nattens hus
  • nyårs dricka

snö saknad

ja denna julen blev verkligen grön jämfört med förra året, då var det vargavinter med flera minus o massa snö. detta året har det knappt hunnit ligga nån snö nere i karlstad, jag fick iallafall njuta av vinterland på skolan i ransäter på dagarna



Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren