nu blire sova

just nu tittar jag på reprisen av oscars galan på kanal 5, blev fort fast framför det. trodde jag bara skulle kolla några sekunder o tröttna. annars så ska jag gå o lägga mig ganska snart för imorn ska jag tillbax till praktiken på gengåvan, slut på långledigheten..  godnatt


september

det är en tävling i metro att man kan få träffa September o se henne live, klart jag anmälde mig o bara för det lyssnar jag igenom hennes nya bra album på spotify. tipsar på en av dom bästa låtarna här nere


maaat mat

nu drar jag om en stund till bergvik o ätar på papaya thai & wok resturang, så galet gott, jag lär föräta mig på deras underbara buffé som bara kostar 80 kr så kan man ta så mycket man orkar.

klicka på bilden för att komma till deras sida

en stund för siffror

har precis betalat dom sista räkningarna på nätet. ush ush man får ångest i bröstet av att se siffrorna bli mindre för varje räkning, igentligen är det bara små summor för nån som har normal lön. men för mig o andra som lever på existens minimum så ger det mer ångest varje gång man ska betala.





mat o film time!

nu har jag köpt kebab o ska se på epic movie som jag lånat utav evy i onsdags


nattligt besök

jag blev inte så uttråkad länge igår kväll/natt, för han jag fikade med dök upp på fb chatten o vi börja prata o stri lite :P han hade varit hos en tatuerare i 4 timmar o fixat vidare på höger armen. jag var ju uttråkad o hoppades få ses innan han skulle dra hemmåt igen, han kunde isåfall komma nu på natten. då var jag jätte glad, vi var uppe jätte länge. jag blev så pigg på coca colan som jag köpt tidigare..




telefon tillbehör

jag har precis beställt ett nytt head set till mobiltelefonen, min förra var helt värdelös tillslut o glappa ständigt när jag lyssna på musik! snacka om irriterande. jag beställde på > Mytrendyphone < bra priser o fanns för jätte många modeller på mobiler..


solariebruuun

kan ni gissa vart jag ska ta vägen? jag ska snart dra till centrum o ta mig en solare. var en vecka sen o jag har kvar pengar på det kortet som jag kan använda innan det behöver fyllas på. får se vad man ska göra efteråt, affärerna är ju stängda nu efter 16.00 tycker jag e lite surt...

nu ska man bli bruuu-bruuun!

sovit länge idag


oj idag låg jag i sängen ganska länge XD till halv ett nämligen,
har ätit lite frukost o slökollar på kanal 12 nu


en rolig sak jag fick av MyBloggNotYours


bästa med fredagar nu






lite natt foton av mig

dessa tog jag efter nyår när jag hade jätte tråkigt i nya lägenheten, valde att leka med kameran, först från ena fönstret o sen tog jag bussen ner till centrum en sväng, la bara upp 3 bilder för dom var bäst nämligen

såhär blev jag

dax att klippas

nu sitter jag på salongen o ska få bli klippt ^^ låter komiskt, ska fixa bättre lugg o uppklippt på resten av huvudet igen. ska bli så skönt att slippa krångla med den jävla luggen som ständigt hamnar fel JÄMT! ska lägga upp bild på mig sen när jag kommer hem


håller på att tvätta

konstigt att tvätt tiderna är 7-12  och 12-16 och 16-21, idag har jag 12 till 16 vilket är den korta tvätt tiden, tycker det är konstigt att det är kortare tid mitt på dagen o tvätta faktiskt. borde vara lika länge. aja jag hinner bara tvätta till halv 4 för sen ska jag till frissan


för seeg

jag måste fixa lite kvällsmat snart, är hungrig o sugen på fiskbullar med potatis. men små fryser pga trötthet osånt har jag inte orkat det än. vill göra en massa saker, men har ingen ORK för det! suck va jobbigt hahaha





Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren