drömma mig bort

längtar verkligen efter att få resa till ett tropiskt land, ungefär som i videon

r.i.p antons födelsedag idag



du skulle fyllt 25 år idag

mums mums hemma

det är ju kolosalt hett utomhus, så efter gengåvan drog jag till centrum o köpte jordgubbar o sen glass i affären. fick cykla fort hem för att inte glassen skulle smälta bort, fixa lite dryck också o satte mig ute på balkongen, 24+ i skuggan har jag


almenackan

halva veckans planer

avskyr mitt bredband

ush vad långtråkigt det blir med ett segt bredband! försöker se på avsnittet med vampire diaries som jag inte kunde se i helgen när jag var ute med benjamin i centrum på kvällarna. jag kan se två min max innan det ska ladda igen, inte kul!


min photoshop bild

bilder från lördagen

blev först idag som jag kunde lägga upp kort från lördagen eftersom bredbandet var för långsamt när jag var hos benjamin o sen på bussen skulle det aldrig funkat heller. men men varsegoda


elise lieberth

underbar artist

påväg hem till karlstad



ush vill inte åka heeeem!! ville gärna stanna kvar i underbara stockholm <3 men men kommer bli fler turer dit i sommar som tur är. tur att benji finns där så man får hälsa på när man har råd

tävling

jag är med o tävlar på tlc hemsida om en weekend till sthlm tattoomässa i augusti
klicka på bilden för att komma till tävlingen

vilken rolig dag

puuh fullt upp hela tiden sen vi stack halv tre i eftermiddags. blev ju en tur till Naturhistoriska riksmuseet o kolla runt där tills det stängde, ändå hann vi inte göra allt ^^ efteråt drog vi till södermalm o bara gick runt. kikade efter nåt ställe o äta på o det blev en liten pizzeria, gott smaka det. hade rätt ont i fötterna när vi drog ut igen så vi stannade upp vid scandic malmen o tog en applemartini o benji en öl o vila oss. senare drog vi hem till honom igen

dagens planer

om en dryg timme ska jag o benjamin åka till Naturhistoriska museet o titta runt. sen vet jag inte vad vi skulle hitta på men äta nånstans blir det nog o bara strosa runt, jag kan inte handla nåt förutom billig mat pga ekonomin

bilder från gårdagen


jag tog rätt så mycket bilder men ni får se några av mina favorit foton, först är det jag i benjamins tomma vardagsrum med dagens klädsel :P




sen drog jag till älskade gamla stan o gick runt där i timmar


på kvällen sen stack jag o benjamin mot stureplan
o tog en varsin öl/cider på kända Friday krogen

kort inlägg

nu väntar jag bara på att benjamin ska lyckas hoppa in i duschen så vi kan dra o äta nångång, har bara ätit en stor glass under eftermiddan i gamla stan


drar till stockholms centrala område


såhär ser jag ut idag, tog bilder med digitalkameran men det gick inte med min lilla pc o föra över :( så får fixa det i benjis ikväll istället. har precis ätit lite makaroner o köttbullar så man är mätt när man sticker till tunnelbanan

bilder från inatt

jag kom fram sent till sthlm, denna lyxiga första klass plats hade jag från örebro hihi. ingen satt där så konduktören sa inget vilket kändes spännande. få känna sig lite viktigare än andra klass haha. benjamin mötte upp mig på station o sen drog vi till sl info platsen för att jag skulle köpa sl acess kort för 72 timmar. vi fick ta oss allra längst ner i tunnelbanan för att ta den blå linjen till duvbo




benjamin frågar om en hållplats han skulle åka från nästa morgon
som gubben visa på en data skärm


jag står en bit bort o vääntar o tar lite ego bilder så länge



Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren