jag vill ha <3

ikväll blir det bio igen

söt varning

 
det borde vara varnings stämpel på eriks katt maja ^^ hon är ju för SÖÖT!
 
 

besöker skoghall

nu har jag kommit hem från cykelbesöket i skoghall, drog till erik efter att ha slutat för dagen på solareturen. vi stack till affären o köpte lite varsin sallad o stack sen till lillängen, det var längesen jag var där. är ju mysigt vid hamnen, blev lite kort med
 
 

dålig i huvet

det är nog inte så bra för mig att sitta hela förmiddagarna i måleriverkstan på praktiken, idag har det börjat ömma i huvudet o det tror jag beror på den dåliga ventilationen + starka lukten från färgburkarna. annars trivs jag där inne, men ska nog be att få vara på nåt annat område istället
 
 

internet igen

 jag var utan internet o telefon mottagning från 11:30 ända tiill 01:02 ca för då vakna jag av sms från telefonsvararen ^^ jag nästan ropade jippiiie i sängen när jag såg att det var full mottagning igen. Allt detta hände pga en avgrävd fiberkabel tillhörande telenor. Så Västra götaland, värmland, västmanland och örebros län hade tydligen problem.

3 - trubbel

 
Trubbel hos 3 nätet. efter att jag skulle från solareturen efter infon idag vid halv tolv, så har jag ingen mottagning (trodde det berodde på byggnaden, händer så ibland) så jag prövade o starta om telefon 3 - 4 ggr utan att det ändrades. kunde inte köpa någon sms biljett men fick åka med ändå, fler hade problem med nätet sa föraren. väl hemma har jag såklart inget fungerande internet heller eftersom det är 3 mobilt bredband :( ååååh! så nu sitter jag inne på stadsbiblioteket o slösurfar men gjort en jobbsökning

bio ikväll

 
har verkligen ingen lust att sitta hemma hela dagen, blir trött o deppig. så det blir bio ikväll för min del, har vart intresserad o se denna filmen sådet blir passande nu. känns bara konstigt att snövit spelas av kristen stewart (tänker bara på bella i twilight då)

härlig japansk pop

 

testar igen

 
Jag säljer denna egen målade tavlan med Hellsing motiv, den är 80x100cm stor.
det jag vill ha för den är 800 kr, går inte med på prutning.
går också att skicka men kostar då ca 2-300 kr mer
 

dålig app!

ända sen blogg.se publicerade sin nya design så kan inte jag logga in på iphone appen alls, det problemet skulle enligt dom kunna årgärdas om man tog bort appen o installerade den på nytt. jag testade det MEN det hjälpte inte alls! ska skriva ett litet klagomail till dom snart om det inte sker en förbättring inom kort.
 
 

jag önskar er..

förberedelser

 
har fixat iordning en sommar krans till mig för imorgon ^^ tänkte ha med den till festen imorn

slaveri i sommar

happ... då måste jag vara på sommarpraktik för att få socialbidrag. hade hellre haft sommarjobb o fått riktig lön för det man ska göra :( men tur i oturen att man fick välja mellan Reko (myrornas klädsortering) och solareturen. reko har jag enbart hört skit om genom folk jag känner som vart där på s.k praktik så då tar jag hellre solareturen eftersom jag varit där för två årsen på 1 månads praktik. aja får väll ta det för annars får jag inga pengar alls i sommar. jäkla dret

grattis??


Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren