jag önskar alla

tidsinställt inlägg

färdig stylad



såhär snygg kommer jag att vara ikväll,
ska förhoppningsvis bli skit kul på Tempel för jag har aldrig vart dit förut.


jag gillar från h&m

detta var mina favoriter från vår kollektionen från H&M 2011, mest natur brunt, havsblå med nått smycke o solglasögon. dock har jag svårt o gå i riktigt höga skor, men tog med dom i bilden för dom va snygga i min smak


årets sista dag

ojoj jag sov visst till halv tolv idag ^^ vaknade kvart ö 8 imorse o trodde först inte att det skulle gå o somna om, men det gick efter en stund. sen drömde jag knäppa saker om två killkompisar som hade kommit hit o fjanta runt o startade hög musik på morgonen haha. men nu har jag ätit smörgås o druckit lite Te o väntar på att mamma ska komma hit en stund.

hilton hotell:london

mamma o jag var i london sommarn -06 o bodde då på området paddington o hotell hilton, det var riktigt lyxigt tyckte jag. hittade precis flera bilder på det hotellet via en sajt med hotell osv som jag kikat på.

själva byggnaden hilton hotel



utgången från hotellet



själva entrén inifrån



badrummen var trevliga



trappan till andra våningen var WOW



dom mysiga hotell rummen


'
resturangen / frukostavdelningen

dax för vampyr tv

glöm inte o se fortsättningen av denna sköööna serie på tv6

nu är det fixat

mini årsresumé

erik hänger med mig till sthlm i maj



där ser jag lady gaga live



börjar så blommor hemma i slutet av maj



jag o evy tog en tur till marieberg istan med båtbuss i juni



anton firade midsommar första ggn



evy o jag drog till jäverön i juli



vi drar till nöjes i september



jag gjorde hårförlägning i september



pucko grannen hade mig på piltavlan i oktober



riktigt kall vinter redan i november



jag flyttade äntligen från skoghall till karlstad

ändrade planer

eftersom INGEN av dom jag bjudit förutom benji kommer garanterat på fredag, så bestämde vi oss för att gå till Tempel så jag skaffar förköpsbiljetter efter praktiken imorn (om det finns kvar)

 

jag saknar...

varma o sköna sommaren, sola o kanske bada.

gjorde fynd idag

jag fann en riktigt fin klänning på gengåvan som jag passa på att köpa idag när det vart halva priset på allting, har sett klänningen ett tag men valde o ta den nu så slipper man lägga ut några hundra lappar på en splitter ny. denna kostade bara 48 kr idag ^^ plus jag tog vägg klockan nu. den jag skrev om förra veckan.

drog ändå till bergvik sen o shoppade lite underkläder på H&M  bl.a strumpbyxorna på nedre bilden, plus smink på lindex jag ville ha dårå. sen gick jag med TRÖÖÖÖTTA ben till maxi ica o köpte mat, fixar nämligen tacos ikväll.

 

Jag är helt slut Shiiet vad mycket folk de...

dsc01469 (MMS)

Jag är helt slut Shiiet vad mycket folk det kom hit idag! Köer på 4 timmar som aldrig ville ta slut

jag är besviken

nu är jag riktigt besviken, det fanns knappt några snygga klänningar i min smak på varken h&m, vero moda, bikbok eller gina tricot. eller jo nån enstaka men då var det inte i min storlek T_T snyft. måste man köpa sånt FÖRE jul eller?? då hade jag inga pengar alls ju, desutom höll vi på med min flytt under helgen med dom sista sakerna..


drar till stan

nu ska jag dra till H&M o kolla på lite nyårs kläder,
hoppas det finns nå snygga


im sleepy

snar ska jag gå till sängs, är riktigt slö o trött ikväll. skulle kunnat gå nu men blir svårt o somna när fbk vs frölunda's utematch hörs från färjestad, men det slutar nog snart...

God natt på er

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren