step up 3

jag har precis kollat på filmen step up 3 på datorn, fyfan vad jag längtar tillbax när jag träna jazzfunk o så. får sånn glädje i kroppen på nåt vis, rekomenderar den mycket


dålig start på dagen

jag måste verkligen varit vansinnigt trött igår kväll. för imorse när jag som vanligt klätt på mig o packat väskan, ska ta ur laddaren från cykelbatteriet... märker att det är fel kontakt som suttit i hela tiden, nämligen dammsugaren! så cykelbatteriet har inte blivit laddat alls. jag blev så frustrerad o sur på mig själv, blev ju tvungen o använda den andra vanliga tröga cykeln. kom fram 10 min försent till ikea eftersom det tar längre tid med den cykeln


nu blire mini utgång

nu ska jag iväg till torget o möta upp heidi, vi ska sätta oss på nån av uteserveringarna o gotta med varsin cider/drink o bara prata o njuta. har inte suttit där sen sommarn -09 med jonas

känner mig såhär ^^

I Want Candy!!! (melanie c)

fredag eller?


det blev en varm o lugn kväll, efter jobbet fundera jag på om man inte skulle ta en fast-food kvällsmat nånstans. det blev att jag svängde in till MAX o köpte en orginalmål + meny, blev mätt o nöjd. nu sitter man vid datorn o slappar som vanligt, känns inte som fredag faktiskt, vet inte vad det beror på? måste snart lägga mig för imorn börjar man kl 6.. men ska kolla på truman show först

jobba jobba

åker om en stund till jobbet, börjar halv 2 till 8 ikväll. hoppas att vädret blir underbart för då blir det inte så stressigt på ikea för det lär ändå vara väldigt varmt där gissar jag.

pyntat på balkongen

köpte blomlåda med blommor o jord m.m på blomster landet som ligger vid kyrkogården på rud, har inte varit in dit sen innan jag flytta hit så nu passa jag på. visst blev det mysigt med detta på balkongen? tycker iallafall jag


supervarm o ensam dag

det är otroligt varmt ute just nu, visar 27,3 plus i skuggan. önskar nån hade tid o hänga med mig till stranden
o bada eller hännga på nån utesevering, men dom få vänner jag har runt karlstad är upptagna ikväll så jag blir ensam på min lediga dag :( inge kul alls


nattfoton på rud

jag satt uppe rätt länge inatt, vid kvart i två tiden stängde jag av datorn o gick ut på balkongen. kändes varmt o svalt samtidigt som det var nästan helt tyst. stod o njöt ett tag o så fick jag idén att ta lite natt kort med kameran, medans jag gjorde det fick jag syn på en hare mellan min byggnad o den snett brevid. blev inte bra bild men konturerna syns


lyckad arbets dag

det har varit en bra dag, sov länge o sen hoppa jag in i duschen. fyfan vad varmt det var utomhus, säkert 25 + eller nånstans i närheten för på jobbet sen var det så svettigt även när det var riktigt lungt. jobbtelefon ringde inte en enda gång! :D blir så stressad när det ska ringa nämligen, folk har ju fått löning idag men eftersom vädret var så lyckat så var dom utomhus istället förmodligen


lyckad dag ändå

jag visste först inte vad jag skulle fixa för kvällsmat när det började bli sug i magen, men det blev en mysig lasagne. dock blev den lite torr pga inte nog med ketchup eller liknande, kände inte för att dra till affären bara för sånna saker. lyckades iallafall innan jag åkte hem idag dra in till obs o köpa ny kolsyrepatron till min sodastreamer ^^ det var minsann på tiden


ingen ork idag



förstår det inte, vill bara lägga mig i sängen o sova. försökte vara ute i det härliga solvädret men är nära på att somna hela tiden så det var ju ingen ide. sitter mest här nu o tråkar, vad ska jag annars göra med den här tröttheten?

film hos jonas

drog till jonas tidigare i eftermiddags o tittade på denna filmen, tyckte faktiskt den va lite obehaglig o skrämmande (kanske mest pga bioljudet) men annars var det mer en film för halloween tema


på jobbet idag


idag när lunchrasten skulle ta slut så sa dom i ikea högtalarna att alla skulle stanna upp med sina sysslor o vara med på en tyst minut för dom drabbade i norge, så det blev rätt tyst i personal resturangen. tydligen hade man det på alla ikea varuhus om jag fattat det rätt

fynd i trappan

efter fikandet inne så skulle vi ta ut dom gamla förvaringslådorna/kistorna som fanns under trappan till huset. kusinen micke fick gå in o dra ut medans arne fick ta fram o ställa utanför, mamma o kusin anna o moster hjälpte också till. det kom fram rätt mycket spindelnätsövertäckta saker o annat underligt. det var riktigt mycket att sortera för endel var trasigt o annat visste vi inte vad det var. mormor tyckte inte om att allt drogs fram o var orolig att grannar skulle börja spionera, hon är bra stöllig


Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren