secret identity



har börjat på en ny teckning ikväll, den ska föreställa hemlig identitet

puuh tröttsamt

vinter tid

ni har väll inte glömt bort att vri tillbaka en timma på klockan?

suck, morr o huuu

buuuh o blää vilken dret lördag man haft, en granne i trapphuset brevid har tydligen födelsedags fest än, så det låter rätt mycket. jag börjar bli irriterad faktiskt! är såå sugen på att ringa securitas om det inte kan bli tystare ganska snart. för jag kan inte sova med deras höga prat på balkongen, gillat inte o sova med öronproppar.

uttråkad o irriterad är ingen bra kombination känner jag, har inget o göra, är lite trött men vill inte sova i detta oväsen!

tjidooo haha



tjobidoo rabbada dah, shidoo!

haha nej jag har inte blivit knäpp (knäppare än vanligt) jag lyssnar igenom en cd med musiken från disneys tarzan jag fick i gymnasiet. tycker denna biten i filmen är roligast.

movie time

östra deje


jag halv sitter i soffan o väntar på att vampire diaries reprisen ska starta. blir kvar över natten i östra deje för det känns onödigt o dra direkt till skoghall igen efter att ha hämtat mitt lilla paket

skit väder ute

sitter på bussen mot forshaga just nu, det är värsta köerna på vägarna i centrum o våxnäs. tar nog en evighet att komma nånstans med bil haha. dagen började så fint med sol o ljummen temperatur, o slutar med detta mörk gråa, skitiga o blöta väder.. så typiskt höst deppigt väder

bio ikväll

 

ikväll ska jag på bio Paranormal Activity 2 med benjamin, jonas. tycker ettan var lite äcklig men bra också, så då måste man se tvåan med. det passar perfekt för halloween som är snart också.

jobbig dag

önskar mig fotmassage, nån som kan ge mig det? är nämligen öm efter att ha stått upp i nästan 6 timmar på praktiken vid smyckes disken mot ingången. det kom verkligen massor av folk hela dagen.

nu ska jag ta det lungt innan det blir stan igen.

inställt

bio besöket blir flyttat till imorn kväll, det fanns bara blatser långt fram berätta benjamin.
jaja det va ju trist men då kan jag ta det lungt ikväll. har duschat o fixat håret fint.
funderar på vad jag ska äta ikväll?

gräsligt väder

men ja é inte bitter ^^ jag har haft en toppen dag trots lite försovning i morse, jobbat på som fan. det gick nog i 90 km h haha, satt inte still så ofta o hängde som jag brukat göra. men jag har kanske börjat komma igång med denna rutinen. regn rusket började vid lunch tid eller innan, vid 11 tror jag.

jävla väckarklocka



jag vaknade som tur va utav en påminnelse kl 06.25 men inte utav väckningsalarmet! den jävla telefon kan tydligen inte väcka mig varannan dag 6.15 o andra varannan 7.45 som jag ställt in, då blir det automatiskt avstängt även om det inte visar det på inställningen. aja jag blir nog bara 15 minuter sen, sånt händer alla

bio imorgon?

vad tror ni att jag ska se för biofilm med benji o co?

kväll



nu tar jag det bara lungt i soffan o har precis kollat mtv hard times for rj burger, ska läsa bloggar på bloglovin. så kommer min kväll att se ut tills jag ska sova nångång mellan 10 - 11.30 ikväll. jag lyckades glömma o ta med mig påsen med kläder som ska skänkas till min praktikplats.

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren