spännande o vackert

jag gillar mystiken med riktigt gamla hus, speciellt om dom är tomma o slitna inuti så ytorna syns mer. ungefär som på bilderna jag hitta på deviantart, jag skulle vilja kunna få gå in o bara vara där. skulle passa perfekt om man vill ta bilder med spök, vampyr teman


snygg t-shirt

kollade inne på gina tricot i karlstad men hittade den inte,
får spana in där en annan dag

säljer på blocket




jag har laggt ut min mini pc på blocket ikväll, behöver få in pengar o det är lite onödigt att ha två datorer när jag nyss skaffat en iphone också. kolla gärna in annonsen "HÄR"

fest i hela stan?

det blev en rätt konstig o oplanerad lördag kväll. först skulle en tjej från lajv gruppen till mig före resten o ha lite förfest typ. men det blev längre än väntat för dom andra var inte klara än på länge med sitt rollspels spel, så vi drog till bussen o åkte in till torget (några ungar kastade ägg på bussen!!) o gick in på glada ankan.

sen hörde DK av sig o var in till stan o undra vart jag var nånstans o dök sen upp med två till också på glada ankan hehe, dom hade lite otur o satte sig på en stol som välte två ggr.. stolsbenet var rätt trasigt så var därför. en halvtimme senare fick dom med oss till en kille på lamberget o hade lite festande där med groggar o musik. han hade en yyper söööt iller också ^^ åååh kunde inte sluta gosa med den. vi stannade där till efter tolv så jag o tjejen stack tillbaka till torget där vi mötte upp grabbarna på burger king. jag blev med den till kronoparken o sov över.

det vart en mycket annorlunda kväll o natt. men jag blev aldrig kännbart onykter iallafall, drack så lungt troligen. så nu fick jag en massa dricka kvar i kylen som kan tas en annan helg

ojoj nu får jag nog börja


måste börja städa alltså, får några på besök om ca 4 timmar o då vill jag inte att det ska se ut som det gör just nu ^^ då skäms man ganska tror jag. diska, bädda, plocka o dammsuga behövs det.. kanske vädras lite men det tar jag sist. spela musik samtidigt genom spotify

lovdags

nu på måndag börjar höstlovet på allvar, det enda jag gillar med det är att man slipper tänka på hur sent man är uppe o hur länge man kan sova på morgonen. annars tycker jag inte det är lockande o vara ledig en vecka eftersom typ ingen är sugen på att göra nånting




sadly friday

Im trapt to this world. lonely and faithing, heartbroken waiting for you to come. we are stuck in this world, thats not meant for me...


en bit av en låt jag passar in i vid många tillfällen numera. då jag känner mig utstött o ensam, förnedrad o bortglömt. vad ska jag ta mig till som bara vill vara glad istället. folk väljer att inte höra av sig som jag annars blir jätte glad av ifall dom vill hitta på nåt med mig

lunchar på waynes

såhär mår jag nu


inte mycket kvar

idag har jag fått klar rosen, fyfan så mycket pill jobb det blir trotts oljefärg. men vill man ha detaljerad så får man ha tålamod.


längtar efter

känns som det har gått en evighet sen sesong 2 slutade, jag har för mig att 3 sesongen ska börja nästa månad. man blir ju hemskt nyfiken på vad som blir mellan Damon o Elena plus vad som sker med Stefan också. det slutar alltid när det är mest intressant

behövs sånna akademier



fast det behövs säkert till "värsta flickvännerna" också vem vet, det finns ju idioter i många förhållanden där ena partnern behöver hjälp att bättra sig. men alla går inte o göra nånting åt utan är helt enkelt ett problem. det roliga med programmet är när dom ikväll fick guida flickvännerna med bindel på en elmoped o körde hon fel så fick han el i rumpan haha

spökspecial

idag börjar UNO med halloween pyssel, det tycker jag är jäkligt roligt. trotts att jag inte gillar höst så blir den härlig när halloween närmar sig i oktober/november :D


jag känner denna dam

jag blev förvånad när jag fick syn i nwt om berit från Gengåvan,
hon var helmysig när jag hade praktik där förra vintern.. klicka på bildern för att komma till artikeln

pysslar med...




Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren