osminkade sanningen :D

nu sitter löshåret uppsatt i en hästsvans ;)


ikväll är det dags igen



jag var inte med förra gången pga jag började bli så förskyld o pga andra saker så jag ville stanna hemma på landet istället o bara slappa. men ikväll blir det av igen, vi blir tydligen inte så många nu men det kan inte alltid bli full action i spelet :P jag får väll setill att min karaktär vänder upp o ner på saker heheh

skissar vidare

har blivit klar med tavla nr 1 av flera för min planerade utställning, till andra har jag börjat skissa upp tjejerna foki o fay i en bild med temat purikura som är jätte poppis i japan

teatermålning i skolan

våran klass fick i uppdrag att göra olika väggar som ska användas för musikteater linjen som ska göra en verision av anne frank's dagbok på skolan. bl.a gjordes två gamla träväggar o flera tegelväggar, det har vi hållt på med sen i måndags o idag blev dom klara

nytt konstverk på gång

jag har börjat o planera på en ny o större utställning som vore kul o ha i karlstad. detta är första tavlan som jag kommer ha till den planeringen, men mer säger jag inte :P


solig tisdag

i see sunshine, so long my eyes can see!! jäklar vad det ärvarmt ute idag, termometern visar på 18.4 c i skuggan. ska äta mat först innan det blir att sticka ut för min del också, ingen bra ide att stanna inomhus när våren sprakar framför ögonen på mig. det jag tillagar är stuvade makaroner o falukorv o en god seasar sallad till ^^ mumms mumms


denna tog jag med eriks kamera för två årsen

vaken tidigt

ligger i soffan o tittar på vampire knight guilty serien, kunde inte sova. förstår inte varför jag vaknar upp så tidigt när jag är ledig

äntligen kommit

dayviews

denna är från min dayviews som jag heter eyescandy på, gjorde en photoshop av denna söta tjej som jag följer där som kommer från göteborg. det är sällsynt med folk som kan sticka ut såhär o ändå se skit bra ut :)

speldag med yoikai

nu blir det detta..

äntligen fredag

det händer en massa trevliga saker idag, jag får dricka cola igen (enligt mig) sen blir det klippning i skoghall, pengarna kom idag o sist är jag extremt sugen att gå på bio ikväll, the hunger games


jippie!!

varit en låång dag

idag kom jag iväg med tidiga bussen till ransäter för jag hade glömt att vi hade eget-arbete tid denna förmiddag, men men då var det bara att jobba vidare på parafras bilden som jag blev så less på i måndags. har blivit mer hes o slemhostig idag, men det har funkat ändå. sen på eftermiddan blev jag väldigt trött istället o det hjälpte inte att ta paus o ligga i soffan. sen när jag satt o koncentrera mig länge på tavlan o blev mer slö undra jag vafan klockan är, flyger ur stolen när det visar 16:05 för bussen åker 16:25. det blev snabba ryck o plocka undan lätt o gå till hållplatsen

börjar bli svårt redan


Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren