sänglampan

denna lampan köpte jag för några månader sen på myrorna, tyckte den såg lite tråkig ut så köpte lite pärlor på panduro som jag sydde fast. blev skit snygg tycker jag


balkong möbler

NU har jag införskaffat två stolar o ett bord till min balkong! fick det som typ present av pappa men jag betala dom innan jag slutade så får nog pengar tillbax till helgen. tyvärr är det ingen idé att inviga dom på balkongen idag (sätta sig ute alltså) pga snöovädret :(

köpt på gengåvan


ska nån mer på detta?

bloggkonferens i stockholm 20 maj? jag är jätte sugen. spelar ingen roll om jag får åka ensam för nån kompis har troligen inte råd att hänga med. info om detta fick jag genom bloglovin som man kan följa favorit bloggar på. just nu kunde man skriva på att man va intresserad men anmälan va inte bunden, troligen vill dom se hur många som är intresserade innan man kan köpa biljett för det, tror det skulle kosta 250 kr

älskar vårtiden

underbart har det vart hela dagen nu! bara massor av solsken o götta sig med. imorse bestämde ja mig o ta cykln till gengåvan trots -3 grader men det var vindstilla så det va no problems. sen smet man ut med några andra o satte sig vid solväggen under rasterna plus några ggr till, underbart!! ville inte gå in haha

efter att jag slutade så tog ja o cyklade via norrstrand en sväng först o sen hemmåt, satte mig på en bänk utanför lägenheten o njöt lite till av solen o chatta i telefon samtidigt med evy innan jag gick in till mig


nu är det inte långt kvar

så jävla snygg



new shoes!

såklart fann jag dom sötaste sommar skorna på gengåvan idag ^^ ena rosa med blommor o andra med färgglada döskallar, storlek 39 på båda två dessutom! blev ett riktigt bra kap eftersom det blev 100kr. har spanat på nätet på sommarskor o tycker att dom dugliga är för dyra eller fula

kvällsmys

nu har jag haft en ansiktsmask o duschat, kändes gött eftersom jag hade rätt tråkigt för en stundsen. småtittar på wild hogs men har sett den flera ggr förut. dricker en liten cola o njuter av sista lediga dagen för imorn blir det praktiken igen

sthlm på thai-resturang i södermalm

evys framtida yrke?

detta är från maj ifjol när jag hängde med evy till sin morsas hus för att hjälpa till o gräva vid utehuset (kjulet) o jag tycker det va såå roligt o filma när evy gräver för hon gör till sig så bra under tiden. tror hon ska söka jobb som grävarbetare, eller hur?  hoppas du inte vill strypa mig nu bara  ^^

cykling till lidl + vårtäcken

jag behövde handla idag, men ville inte till pekås för enligt mig kostar det som på ica men har mindre bra saker o välja på, men på Lidl är det riktigt billigt o andra saker o välja på (billigt är bra för oss fattiga) så då blev en cykeltur bort till lidl vid kroppkärr, det blev två stora kassar med mat o lite skit ^^

påvägen hemmåt så fick jag se en fjäril framför mig, men såg inte så tydligt vilken sort men mörk o det var inget löv. det är verkligen ett tydligt tecken på våren, så jäkla härligt!

grattis lady gaga

Hon fyller 25 år idag!

ny teckning på g

vad tycks? har kommit en bra bit bara idag, vart så inspirerad plötsligt hehe




skönt o vila ett tag




söndag

sovit gott? jodå jag har nog fått sova bra. nu är det tråk söndag igen o mulet ute, skulle behövas storstäda här hemma! men ångesten o slöheten kommer riktigt fort till mig då, tycker verkligen inte om att städa hemma men hos andra funkar det, varför?

senare blir det kanske att göra en snygg skiss teckning på britney faktiskt, blir så inspirerad av denna videon att jag bara måste göra det


hoppas ni gör detta med



har allt släckt i lägenheten utom datorn :P måste ju få ha den igång annars blir jag uttråkad. för övrigt har jag tänt flera ljus vid bordet o ena fönstret. känns som bara jag gör detta vid rud för det syns inte att fler har gjort desamma, men ser bara vissa hushåll o lägenheter från mig

äntligen hemma

nu har jag äntligen kommit hem efter två dagar på Sörgården utanför kil med alpha kursen. vi skulle prata mycket om "den heliga anden" o sen kunde folk pröva o få be med nån osv. kändes verkligen att detta INTE alls var något för mig! mådde faktiskt dåligt nästan hela tiden, blablabla.. lät det i mitt huvud, jaja nu har jag prövat o va med om kristnas liv o jag tyckte inte alls om det. ville bara därifrån, tror inte jag kommer vilja va kvar dom 5 kurs tillfällena som är kvar



Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren