varm choklad

 

gjorde iordning varm choklad på jonas vis o det e skit gott.

 


bloglovin

promenad på isen



evy o jag valde att promenera längs lillängshamnen o jag ville pröva att gå på isen eftersom så många andra gjorde det längre ut på isen. evy var verkligen rolig för hon skrek o gapa att faan nu spricker isen nu spricker isen! jag skrattade hela tiden o försökte visa att den inte skulle spricka för den var ca 40 cm stjock eller nått. sen gick vi mot ica för jag behövde handla mer mjölk. hon följde sen med mig hem o åt med mig o pratade om det värst äckliga saker haha.

nya sko modet?




vem har gjort dom här super fula skorna tro? det får mig att direkt tänka på när al bundy slår sig i huvudet o kommer till himlen där han tror sig se guds skor. sen skapar han exakt sånna här fast annorlundare dårå. undra hur det känns i fötterna o gå i sånna där. skulle vilja pröva haha-

underbar trance låt

skitsamma att det är söndag, man behöver lite dra i musiken ändå.

 

dagens shopping tur

jag somnade säkert halv 5 eller 5 imorse, var inte trött. sov över hos erik för det var ju -14 inatt ute så jag orkade inte gå hem igen. jag tog bussen till stan halv 12 in till stan för att shoppa med evy o hennes bästis elin. dom hade kommit te stan runt tio för elin bor i grums o har så konstiga tider med bussarna. vi möttes på h&m. jag skulle ändå köpa ansiktsmasker o en fotfil. sen gick vi till vero moda. jag hittade såå snygga leggins men dom var dock i två storlekar för små! snyft!! sen gick vi in på mitticity o där vid bokbok stog en äcklig filiostadsbo! mådde illa direkt. men vi åkte upp till MQ o där hittade jag skit snygga byxor med stenar på som hette linda, men fanns inte i min storlek heller. då drog vi till gina tricot, där hittade jag flera snygga saker.


jag köpte denna topp o skärp som är skit snyggt.




prövade detta också men kände mig för fet med skärpet






hehe jag tänkte direkt på evy när jag såg detta på hemköp



bloglovin

jädra blogg.se!

sen jag kom hem i eftermiddags så har jag inte kunnat logga in på den här sidan för o blogga, blev riktigt grinig. men nu äntligen kan jag det så ska skriva o lägga upp bilder.

det var riktigt roligt

jag o evy åkte i 40 minuter ungefär o turades om att ta min pulka o hennes tefat, gjorde rätt ont i rumpan när man åkte av hehe. filmade evy när hon skulle åka över en kulle som nån gjort nedanför backen. gud vad jag skrattade efteråt. det kan man höra i videoklippet. sen innan vi skulle dra till erik så lyckades evy åka över ett högt gupp så hon flög o det sa kraaaas! fan vad var det tänkte jag o hörde evy hehe ursäkta linda men ehee.. din pulka har gått sönder.








kolla vad chockad jag blev när hon kom upp med pulkan

skojjig fredag

idag har jag gjort en av mammas goda kyckling grytor själv, behövde inte handla så mycket eftersom det redan fanns vissa saker. sen fick erik komma hit o äta med mig, riktigt fredagsmys va?. enbart kompis middag alltså. senare ikväll ska det bli pulka åkning med evy vid mini golfbanan. har inte åkt på den sen förr förra vintern eller nåt.


vill ha denna

jag har verkligen glömt vart jag hittade denna super snygga linne nånstans, gillar den verkligen. tror att det var genom bloggerskan bunny.se men det var nog innan jul. kan nån tipsa mig vart den finns?



trött ego

sen natt inatt

äntligen har fredagen kommit! så skönt att ännu en vecka har gått till ända, trotts att man e hemma hela dagarna så är helgerna goa på nå vis ändå.  kom hem för en timma sen från evy o har spelat lite nintendo wii, hon hade fått lånat med sig super mario spel som liknar dom riktigt gamla. fyfan jag tröttnade ju fort på det, bara klagade tyckte evy hehe.  ska strax sova eftersom det är sent.

prettypinkflesh


jajamän nu har jag tecknat av bloggerskan elina som jag följt sen ett o ½ årsen, började via bilddagboken. hon bor i karlstad o håller på med modellande på sin fritid, hon är som en liten kändis för mig ^^ när jag såg henne på arbetsförmedlingen i höstas en gång så bara iiih det är ju elina! dock är jag så skygg av mig så jag sa inget men dom jag ser som kändisar låter jag få ha lite space. hatar sånna som t.ex stalkers som aldrig låter kändisar få ha ett privat liv.

värdelösa bredband

jag har verkligen börjat få nog av detta super sega internet! ända sen i tisdags så kronglade uppkopplingen ett tag o sen fick jag ett medelande som lyder:  Hej. Du har förbrukat mer än 90% av den datavolym som ingår i ditt abonnemang. För att köpa till ytterligare 5 GB kontakta Kundservice. MVH Tele2
efter det så verkar det ha kommit in en riktigt fet snigel i datorn, jag får ibland vänta mer än 20 minuter på att en liten sak på t.ex facebook ska ladda klart. jag står inte uuut längre! desutom har jag jävligt dåligt med pengar varje månad så 99 kr är perfekt pris för mig o betala men pga detta så måste jag nog skaffa ett snabbare o det jag kollat på kostar 229 kr istället, mat pengar! varför ska jag behöva leva på hor-socialbidrag?!

rihannas förändring



först kom hon som en oskuldsfull tjej med albumet music of the sun då såg hon ut som på första bilden, långt brunt hår o söta kläder. sen två år senare eller nått så kommer good girl gone bad då hon ändrat till svart paige frisyr o kaxigare klädstil med mer rock. sen denna vintern kommer hon med ännu konstigare förvandling rated r som en punkare som vill likna en balprinsessa på nåt vis. saknar rihannas gamla stil o utseende, inget fel på musiken den är skit bra men låter mer o mer deppigt. enligt mig.

hungrig som ett **

nu sitter man trött o hungrig i eriks säng o lånar hans halvpaja laptop som han fick ta över av sitt senaste ex. det var snöstorm som fan innan jag skulle dra iväg hit, nu börjar vädret lugna sig men det snöar mycket fortfarande.

desutom så fick jag svar från af angående igår, jag hade fattat fel tid för mötet ^^ det var 10.00 inte 14.05 det var då han hade skickat mailet om mötet förra gången. men misstag kan alla göra ibland.

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren