fullt upp

idag har det vart fullt upp hela eftermiddagen så har inte haft tillgång till dator o internet, skulle på möte på af om praktik på solareturen i wåxnäs men drog till fel ställe tydligen, så jag satt där o väntade helt i onödan. men sen drog jag runt till alla butiker som har hårprodukter för o leta efter en speciell hårinpackning o hårspray men det fanns ingen stans! gick säkert runt stan 4 varv. sen när jag satt på bussen så försökte jag få tag på erik för jag skulle bjuda på kebab men han svara aldrig så jag drog till honom o verkligen plinga sönder hans dörr hehe, tills han öppnade dörren nyvaken. så tillslut drog vi till centrum o handlade på ica, sen köpte mat på ceylan. sen har jag även startat tvättningen medans vi kollade på tv.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -