närcon vinter <3

jag har inte orkat uppdatera ang närcon vinter för det har varit fullfart o pepp konstant medans jag var där!! XD tog inte jätte mycket bilder men många är mer enbart för maid cafet när vi inte hade öppet, sen finns ju närcon's flickr konto med mängder av foton.
 
det var super mysigt o trevligt att vara till närcon vinter med Royal Rose Cafe, jag agerade som köksmaid vilket var tufft vid vissa tider på dagen men intressant också. vi jobbade mellan 10-18 under dagarna, under pauserna såg vi rätt roliga ut när vi ville låta håret andas under perukerna. när jag inte jobbade så hängde jag endel med kompisen som promotade sin musik på konventet, kollade in butikerna eller var på kpop kareoke.
fick även träffa på Endigo från Overworld när han var där med Crestillion som skulle uppträda på lördagskvällen.
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -