närcon hysteri

vilken jäkla jobbig timme detta har varit hahah! endel ångest o stress, för att hemsidan man skaffar närcon konventsbiljetterna på blev såklart överbelastat direkt som klockan slog 19:00 många av dom jag känner spammade om samma sak som mig på facebook om vilket helvete det var m.m det är inte lätt o vara konventare när det krånglar ska ni veta.
 
men efter 40 minuter så såg jag att pengarna hade dragits från kontot så några minuter senare stod det på deras hemsida på orderhistorik att det var betalt! vilken lättnad jag kände när det kom fram tillslut. det gäller att vara snabb för nu har dom billigare biljetterna (early bird) tagit helt slut fick jag veta, det är en sånn jag köpte.
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -