ha en trevlig valborg

jag ska dra ut till mariebergtsviken o möta upp heidi för att titta på valborgsbrasan. det blir första gången för oss båda istan i år, ska ta med kameran för o ta kort tänkte jag. blir en nykter kväll också, har ingen lust eller råd för att supa.. så ta det lungt ni som ska festa

har slingat klart

slingning pågång snart

har precis kommit hem från gengåvan o ska slappa först innan det blir att sätta igång slingningen i håret som jag köpte igår. har viljat fixa det nu när våren har kommit på riktigt, snyggt med ljusare färg mot sommaren



nu blire fredagsmyyys

ska kolla på vampire diaries boxen nu bara för att det inte kommer nåt på tv ikväll heller

 

shopping

efter att jag hade slappat på uno några timmar så drog jag in på affection på mitticity o köpte några saker som jag längtat efter att skaffa, värmeskydd hårspray, slingningskit o solskyddspray kropp. sen handla jag lite på konsum innan det blev bussen hemmåt

gladiatorerna i karlstad

TV4 kommer att återuppta Gladiatorerna som är en av kanalens riktigt stora programsuccéer. Det står nu klart att alla program ska spelas in i Karlstad, i Löfbergs Lila Arena. Inspelningarna sker i juni inför stor publik och programmen ska sändas i höst. Det blir ett storslaget sport- och nöjesevenemang. läs mer från artikeln HÄR

tycker detta är skit kul att det ska börja spelas in nya avsnitt av gladiatorerna o desutom i KARLSTAD hihi, fick träffa plexus när jag var 12 år när FUB hade ett miniatyr gladiatorerna i sunne. jag kom etta bland tjejerna ^^ (blev riktigt mallig) har tidningsurklipp o filmat nånstans hemma hos föräldrarna

för dom som säger att jag är smal

det är jag bevisat INTE ALLS! jag är trött på att höra folk säga nej du är inte sjock o kan inte va överviktig. nehe nej, när jag plötsligt måste ha ännu större storlekar på kläder. storlek 46 är riktigt svårt o nästan omöjligt att hitta, vill ner till storlek 42 istället o 75 kg först o främst

hmmm

inte alls på humör idag...

säljer på tradera

jag säljer 2 par skor på tradera, köpte ju dom för några månader sen men testa o gå i dom i måndags o fan det va liite trånga o ont fick jag. så lika bra o sälja ut dom så nån annan kan få användning för sötisarna


nu sticker jag

nu drar jag till centrum för att shoppa med evy :P

är med o tävlar!

tidigt ikea besök

pappa ringde o väckte mig halv nio imorse, han skulle komma o fixa lite saker hos mig. han skojja med mig o sa: men vafan ligger du o sover? klockan e ju ett! hahaha. suck :P han kom o mätte vid köksfönstret o sånt för vi åkte sen för att kolla på ikea efter rullgardin, den jag ville ha först hade utgått!! så det fick bli en annan vanlig istället. det blev en svart

jag: senaste utgång

9 april när jag skulle dra ut o fira min födelsedag i efterskott


nattduksbord

idag tog jag äntligen med mig det ny/gamla nattduksbordet från gengåvan jag köpte i torsdags, det blev jätte fint till sängen o allting. nu fattas väl bara en sängram hehe




sov gott

måste snart gå o lägga mig, ska upp tidigt o dra till gengåvan under dagen. ska ju även få med ett sängbord som jag köpte där i torsdags =) wiie äntligen ett normalt sängbord hehe

natti natti på er natt ugglor


Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren