tidig julafton

när vi kom till ateljén för geijerskolan så var det en överaskning som väntade på mig sa en dam i klassen, jag fick bråttom för o titta ^^ det var en massa saker från hennes bror som jobbar för coca cola i värmland. 
det var: gummimadrass, parasoll, mössor, jojos, kakformar, magneter, vattenflaska, keps m.m hihihi
 

såå sööööööt

på stan med evy

efter besöket på vuxenhabb så mötte jag upp evy nere vid subway o köpte varsin macka, sen börja vi kolla på lagerhaus som hon hoppades hitta saker hon ville ha. var in på några andra butiker med o hon köpte nåt i varje hehe, vi mötte även två f.d klass kompisar o prata med en stund. sen när evy behövde gå till bussen drog jag till h&m o hitta en klänning jag viljat köpa för kpop nonstop ^^ wiiie

blond/brun igår turkos/brun idag

nyfärgad/nyblekt o kippt

 
gjorde allt det helt själv också
 
 

trött o seg

 
denna måndagen har inte varit toppen, den har snarare varit mörk, tröttsam o kylig men inte minusgrader. men mycket av denna beror snarare på månads träffen av mens som lär komma vilken dag som helst, blir alltid sånn här innan då. skulle hellre ligga kvar i sängen länge varje morgon just nu.
 
 

söndag

har inte varit hemma sen i torsdags då jag stack till en kompis i kil. det blev att testa skräck rollspel o töla med andra på fredakvällen bl.a sen igår var det näst sista lajvet för detta året innan det blir uppehåll.
 
så igårkväll kom jag hem igen, idag har det inte blivit nånting annat än städning av lägenheten. supertråkigt att städa utan att ha sällskap o prata med under tiden.
 
 

en vecka kvar!

 
 
det är nämligen en vecka kvar tills jag befinner mig i sthlm o dansar på Kpop nonstop kulturhuset. bara en massa skön koreansk pop musik ^^ kan man bli gladare? jodå men inte i sånt här hihi

trasig hylla

jag hade suttit som vanligt framför datorn där den stog på hyllan, känner att den började flytta på sig. först fattar ja inget men tillslut viker den sig allt mer o mer så jag måste ta emot så det inte kraschar ihop. det slutade med att den blev i denna ställningen hahaha
 
 

lars lérin museet

idag är vi på studiebesök istan så tre av oss fick sova extra ^^ sen kl 10 möttes vi på Lars Lérin museet i gamla sandgrunds lokaler.


ego foto för två årsen

trött dag

det blev lite sömn inatt, först såg jag ju på walking dead kl 22 men efteråt så började tv11 att visa en av mina största favorit serier, dark angel! enligt reklamen så sänds det på torsdagar så detta var repris men ändå. kom däremot inte ihåg att första avsnittet var över 1 ½ timme långt så jag somna först efter kl 01 inatt. snacka om att jag var seg idag

rekomenderar

 
detta är ett riktigt bra ställe enligt mig att spara en stor mängd fotografier på en internet hårddisk, för min del kostar det inget för jag skaffa det såpass tidigt. men om man vill fixa det nu så tror jag att det kostar däremot, men vet inte vad isåfall. jag har säkert över 700 bilder på den hårddisken nu, kanske skulle räkna hehe.
 
 
 

riktigt söt sång

skoj i kil

jag var i kil hela dagen igår till sent på kvällen hos en killkompis från lajv gänget, vi beslutade oss för att leka med peruker, kläder o smink som fanns hos honom + jag hade med mig min peruk. vi skojjade framför webkameran sen när det blev mörkt ute. vi är inte seriösa på korten :P
 

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren