veckans planer

god mat



efter gymmet hoppa jag av bussen vid torget för att köpa med en god färsk sallad från MaChé på gågatan vid UNO. lite töligt att det kostar 75 kr för egen sallad med bröd när man inte ens köpt nåt o dricka men, det är inte billigt färsk vara. men gott var det


hej skolan





snart ska jag ta mina saker o hälsa på min gamla skola Sundsta gymnasiet, behöver nämligen referens påskrift till två folkhögskole sökningar, ska söka till tre skolor men det behövdes referens till två av dom. efteråt blir det att åka till gymmet, fyfy vad jag har syndat i helgen hihi

välkomna

välkomna 2 nya prenumeranter!
vad kul att ni vill hänga på min lilla blogg ^^



movietime


nu blire att se på film på tv11, 28 dagar senare






















hälsade på graven

tänkte kika till morfars gravsten innan det blev för mörkt idag, väl ute såg jag denna super fina himmel bakom lägenheten. att jag bara får lägenheter med soluppång! sen vidare till rud kyrkogård som ligger på andra sidan centrumet här uppe. visste på ett ungefär vart han låg o det var inte länge jag behövde leta för jag kom till rätt nästan direkt


uttråkad

nädå jag är inte på dåligt humör, bara uttråkad för stunden. ska försöka fortsätta med målningen ett tag o senare duscha (känner mig superofräsh) så jag inte behöver det ikväll, ska troligen iväg till krp då o ha filmkväll.

skojjig

skit snacket

detta var då när idioterna tydligen satt inne på eriks msn o chatta med mig när jag trodde det var han jag snacka med, hans namn är först när han skrev till mig o mitt namn är först när jag skrev till han. när det var idioterna

börjar nu



nu ska jag starta målningen på tavlan..

semla




mamma kom hit i eftermiddag med mormor o semlor, Mmm! det var riktigt goda.

wiie

åååh det är 1,3 plus grader utomhus nu ^^ shit så skönt eftyer några dagars 10 minus brrr! nej nu ska jag klä på mig ytterkläderna o sticka ut till bussen, ska iväg o träna nu ;)


är med o tävlar

jag testar min vinstchans hos bloggerskan Emma Damm
om att vinna ett sånt här snyggt linne

jävligt lågt gjort

det har vart problem mellan mig o ett ex o hans s.k tjej ett tag för jag o han är/var bra kompisar o umgicks mycket men efter att han blitt ihop med en tjej som ja inte trivdes med o inte gilla o berätta det för honom o sa att jag respekterar att ni är ihop men ja vill helst inte va med henne samtidigt. detta tyckte tydligen hon va irriterande o försökte sen få mig o exet att bli osams o sluta vara vänner. för några veckor sedan skulle tydligen han ha skrivit en del riktigt otrevliga saker ord till mig också.

sen idag fick jag detta av en gemensam vän till honom o hans s.k tjej.. har suddat ut hennes bild o namn för jag har förlåtit henne

myskväll för mig

jag skippar gymmet ikväll, tar o promenerar till drottninggatan istället o går på BIO!! var länge sen jag var på det, blir själv men det får man göra ibland om man inte har nån o ta med såhär hastigt. var så sugen på denna filmen sen jag börja se trailern på tv rutan ;)


fredaaaag


har precis ätit lite nudlar, o har duschat. ska försöka städa idag o senare dra till gymmet också för att träna mera. får se hur mycket jag orkar idag


Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren