jävligt lågt gjort

det har vart problem mellan mig o ett ex o hans s.k tjej ett tag för jag o han är/var bra kompisar o umgicks mycket men efter att han blitt ihop med en tjej som ja inte trivdes med o inte gilla o berätta det för honom o sa att jag respekterar att ni är ihop men ja vill helst inte va med henne samtidigt. detta tyckte tydligen hon va irriterande o försökte sen få mig o exet att bli osams o sluta vara vänner. för några veckor sedan skulle tydligen han ha skrivit en del riktigt otrevliga saker ord till mig också.

sen idag fick jag detta av en gemensam vän till honom o hans s.k tjej.. har suddat ut hennes bild o namn för jag har förlåtit henne


Kommentarer
Postad av: Emma Damm Drawings
Gå gärna in på min blogg för att tävla om mina egendesignade linnen. Motiven är ritade av mig.



http://emmadamm.blogg.se/category/tavlingar.html



Ha en fin helg ♥
2011-01-28, kl. 17:39:59
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Postad av: Jenna & Signe - bakblogg
Snygg blogg! Kika gärna in på våran bakblogg också :)

/Kramar J & S
2011-01-28, kl. 18:44:56
URL: http://cafemumma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -