valborg i bilder

jag kom till mariebergskogen halv åtta, satt o väntade på att heidi skulle dyka upp o av en ren reflex vänder ja mig om o ser henne en bit bort. hon försökte smyga bakom mig för o skrämmas hahaha det gick inte! XD. sen gick vi bort till lilla skogen som dom har några getter ute som går, med söta skillingar överallt aaaw. sen började kören med sina sånger o det blev några tal innan det tillslut var dags för eldshow med Narrarna o sen brasan

mariebergskogen med heidi

ikväll ska jag dra till mariebergskogen med heidi o kolla på majbrasan som ska tändas där, kommer även bli körsång men det är ointressant men ska kanske bli eldkonst som förra året, undrar om det är narrarna igen? det märks :P hoppas vädret håller sig

its hurt

ny photoshopad gammal teckning

denna är mysig

mystisk o härlig känsla får man från denna låten o videon är vacker på sitt sätt med


karaktärs shopping

vid nästa lajv tillfälle ska det bli färgteman plus i spelet ska en annan karaktär göra en klänning åt min, så jag började spana på tradera o hittade denna vackra o billiga klänning. älskar vinrött i sånt här typ av tyg så det blir perfekt



förskyld

uuuush, jag har fått förskylning! det började med känningar i örat sent igår kväll efter lajvet. sen under natten blev det ömmare o halsen började slämma sig. så nu ligger jag o gosar i soffan med tv o täcke

älskar denna verision

husdjursmässan

den är i karlstad denna helgen, det bästa är ju att jag har igentligen gå-avstånd dit, men tar hellre cykeln så man kommer fram på en gång. älskar alla djursaker o liknande som finns där

 

komiska bilder

hahaha ett gott skratt på en fredag

 

 

dåligt biljettsystem




hur fan ska man som vanlig person kunna hinna köpa en konsert biljett till lady gaga när andra biljett bolag som biljett24 m.m tydligen får gå före oss o lägga vantarna på nästan alla biljetter, sen lägga 3 ggr så dyrt pris. trodde det skulle bli hårdare regler ang. andrahandsbiljetter eller nåt i den stilen, då har dom JÄVLIGT mycket kvar o göra. en biljett till en hyffsad bra plats kosta runt 500 kr på ticnet men på andra sajter 1400 kr för samma platser. det är inte speciellt bra gjort från ticnets sida!


party drink

anne frank musikal

på Geijerskolan så har dom en musikal om anne frank's dagbok mellan 21 april o till 12 maj tror jag det var. skolan titta i fredags men då kunde inte jag men idag fick jag chansen ;) gratis hihi


lediiig

gött med legt på tisdagarna, dock använder jag dom inte speciellt smart ^^ sov till tolv idag igen som jag gjort i helgen. men nu har jag duschat, letat fram cykelpumpen o fixat mig så det ska bli en tur på cykeln nu när vädret är fint igen äntligen. hörs senare!!


i2 márten istan

fick veta av en slump igårkväll att det var i2 márten denna helgen, trodde det varit redan men nepp. så idag drog jag dit, tänkte tagit cykeln men hitta inte pumpen så fick bli buss o sen gå en bit. det jag köpte var enbart marknad godis ^^ hade lite lösa pengar från igår. nu väntar halvsvettig på bussen


nyvaken här

det blev sent för mig inatt. först dra till kristinehamn på inflyttningsgalej (alkofritt) hos en annan linda, med 6 andra pers o vi laga mat o snacka strunt o tog nästan död på varandra av skrattandet. senare på kvällen blev det filmmys o jag fick se avatar för första gången ^^ jag tyckte den var wow.. det blev brownies bakning under filmen av två tjejer sen. jag fick åka med till karlstad igen med yumizu o hennes killpolare, så stjutsade han hem mig helt så slapp jag ta buss från krp. kom i säng halv 4 inatt


Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.


bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -


Designen är skapad av Erik Edgren