städ service



jag har ofta viljat få städ hjälp kan jag erkänna, känner en killkompis som VERKLIGEN behöver det ibland ^^ jag hade inte sagt nej till det nu när jag börjat på praktik o kommer hem sent ibland o inte orkar, hatar o städa med. då hade företaget man kan köpa städhjälp hos "hjälp hemma" varit perfekt för mig, detta kan man betala för besök varje månad eller några ggr i månaden genom ett abonnemang man skaffar hos dom, perfekt för personer med lite tid som kissie antar jag XD. detta ligger i sthlms området.

jag har ju jobbat med städning, skillnaden är nog att då var det på ikea o det var i karlstad, då har jag ju yrkesvana under 3 månader, alltid nånting o börja med. om jag bodde i sthlm så kanske jag kunde sökt jobb där för dom tar tydligen emot intresse anmälningar.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -