gaga-syndrom

haha ja jävlar jag har verkligen gaga-syndromet, alltså lagy gaga fan!
hon e ju grym på att va speciell, fan att jag inte hade råd att åka till sthlm när hon va dit.
annars idag har jag cyklat 4 km fram o tebax med irriterade ögon till affären och handlat för att laga flygande jakob hemma hos familjen. det har vart en rätt bra dag för mig, inte mått dåligt men glädjen idag känns ganska fejk även mot mig.
men annars pyssla jag om morsans häst pirre som har problem med en eller två hovar, dom tror det e fong men ändå inte? förvirrande detta. men hon e så myyysig pirre. gillar när hon hänger sitt tunga huvud över min axel o blåser i örat, e som att hon viskar saker som jag inte riktigt kan förstå.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -