färdig shoppat

ååh så kul o få shoppa mycket äntligen! först blev det panduro o köpte det på första bilden. sen gick jag in på gina tricot, shit vad fjortisar det var bland 50 % hyllorna o sånt. jag hade redan spanat in det jag skulle ha så det var bara att norpa åt sig o hoppa in i kön. o sen mötte jag upp benjamin o jonas på nordea vid torget, innan dom dök upp så kom det en gubbe i elstol (eller vad de heter) o skulle ta ut pengar tror jag i bankomaten som fanns där inne o det stod ju med fet röd text att den var avstängd men han ser tydligen inte nån text haha, för han försöker trycka in kortet 50 ggr minst innan han ger sig. jag ville verkligen säga åt honom att läsa på skärmen men han kan väll inte läsa! sen kom jonas o benjamin, dom skulle båda göra bank ärenden samtidigt. sen var vi till clas ohlson o då köpte jag dvd skivor o sen drog jag själv till minomin i duvanhuset o köpte hårprodukter.

sen innan bussen skulle komma köpte jag 2 cheeseburgare på mcdonalds pga hunger, när jag satt där o åt så var det en vuxen kille som tappade sin coca cola så det plaska i golvet o va cola överallt hihi stackarn.


Kommentarer
Postad av: Anonym
Hej på dig!

Haft en bra dag?

Kram / Madicken

http://conler.blogg.se
2009-12-28, kl. 20:05:08
URL: http://conler.blogg.se/

Postad av: Fanny
Fin blogg, gillar färgerna. :)
2009-12-28, kl. 20:08:23
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -