nu är jag vaccinerad

 

fyfan vad nervös jag va när jag kom till vårdcentralen i skoghall förut. precis när jag kom in till väntsalen så kom det tydligen precis in mer vaccin som dom väntat på. vilken bra timeing sa jag hehe o dom berätta att det skulle kommit vid 12 men va en halvtimma försenat. sen fick jag en lapp att fylla i om jag t.ex var känslig mot ägg o mjölk, hade astma eller nån sjukdom i kroppsdelar nått, jag fyllde i vartenda nej svar haha. jag e ju inte kroniskt sjuk av det som fanns på pappret. sen fick jag även en nummerlapp. man fick komma in nio personer per gång till våningen under (källarvåning) o vänta sen. jag var nr 38 o fick gå in till ett rum som annars var till sjukgymnastik såg det ut som. lämna lappen till systern o sätta mig ner. hon fråga om jag var höger eller vänster hänt, jag svara höger. okej då tar jag sprutan högt upp på vänster arm sa hon, bara att slappna av. höhö jag vet men var ju ändå nervös efter väntsalen. sen kunde jag gå hemmåt, snarare cykla hem.


Kommentarer
Postad av: josefin
Har du fått några biverkningar? Tydligen ska man bli väldigt väldigt stel i armen och vissa har även mått riktit illa och blivit sängliggande (av de jag känenr)
2009-11-27, kl. 13:35:54
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Postad av: Yuki Yoursic
fin blogg^^
2009-11-27, kl. 13:42:37
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -