SE UPP!!!

Hur fan lyckas jag igentligen? sitter som alltid snett vid datorn o surfar, skulle leta upp ett nr till en kille i karlstad o märker att hyllan lutar mer o mer. vad fan äre som händer undrar jag o flyttar lite på mig, då börjar den välta åt vänster på soffan (tur att soffan står brevid) jag nästan skriker, NEJ DATORN! den är ju ny o jag står inte ut som den också skulle gå sönder. hinner ta emot hårddisken o lägga den ner så inte hyllan vilar på den. lite chockad ringer jag erik fort o ber honom komma o hjälpa mig få undan datorn o allt innan hyllan rasar ihop helt.

kan hålla med om att det ser riktigt roligt ut hehe, tog kortet innan erik dök upp.


Kommentarer
Postad av: Elina aka pinkflesh
SV; Katastrof? Tänkte jag ;P Sen såg jag den här bilden ;P
2009-11-29, kl. 20:33:22
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -