andra dagen

det gick bra på praktiken idag med, men var mer trött och hade fått svar på varför min kropp var som den var, det som händer varje månad :P vi blev bjudna på tårta vid nio tiden för en av arbetarna hade vunnit på postkodslotteriet för några dagar sen. sen blev det lite jobbi gen innan STRÖMMEN gick! haha så ironiskt verkligen, hela ikea blev becksvart. tydligen hade det trabbat västra delen av karlstad. all personal skulle samlas i restaurangen och kunderna fick gå ut ^^ vet inte hur länge strömmen var borta för jag slutade vid elva och fick gå. inne i centrum fanns det ström, men det kanske hade kommit tillbax vad vet jag? sen när jag kom hem la jag mig direkt i sängen o sov en timma ungefär. var ju så satans trött, dety va så jävla skönt o lägga sig men tyvärr så innan alarmet skulle väcka mig ringde mamma. orkade knappt prata hehe. har känt mig helt väck i huvet sen i måndags pga dygnsvändningen. gå te sängs tio o upp 5, brukade sova ca 1 till halv 11 förut.
men HOPPAS det e tillfälligt för annars fortsätter jag inte där.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -