besök hos ella bella

idag fick jag följa med mamma till rudskogens ridskola där vi har ella på "skolning" som jag säger, mamma skulle rida henne o träna en stund och behöver för säkerhets skull med nån som tittar på ifall ella får ryck o slänger av henne, det duggade hela tiden ush hatar den delen av hösten! annars så gick allt bra. sen idag åkte vi till mormor på sjukhuset, hon hade ramlat i torsdags o slagit sig på bakhuvet o ryggen. sen drog vi hem till mormors hus o vattnade blommorna o sånt. sen fick jag stjuts hem till mig.

 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -