full rulle idag

var rätt seg imorse, blev nästan försenad till 05.30 bussen men hann som tur va. sen på ikea när det va 20 min kvar till frukost rasten så gick strömmen IGEN! herregud, vad håller karlstad el på med? det blev en ca timmes rast för det men ganska skönt ^^ städade ju stora ingången o fyfaan vad damm det var där! tog aldrig slut o jag nös några ggr. efter dagen skulle jag möta benjamin på stan men för att jag inte skulle göra några köp så lämnade jag kvar plånboken hemma. men det böev köp när jag kom hem hehe. först hämtade jag ängla vingarna jag ska låna av evy på halloween festen på lördag. sem köpte jag solo tidning o en choklad, sen köpte jag dricka på systembolaget. nu är jag slö o ska fortsätta slappa.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -