hemska måndag

sicket hemskt sätt o börja dagen på, vara pigg påväg till praktiken men SEN pang! trött som en sengångare, mina ögon blir ju alltid hemskt rinniga av hjäspningarna o inget utom vila hjälper ju då. men men det kunde jag ju inte göra hehe. precis innan jag skulle sluta kom det tydligen två poliser för o hämta nån som försökt sno nått, får fråga imorn vad det va för jag fattade ingenting. grått o duggigt har det vart hela dagen med, men tänkte inte så mycket på det för jag skulle äta o sen dra till solariet. fick sms av benjamin som fråga om jag ville med han o jonas på stan om ca 2 timmar, javisst det vore kul tänkte jag. käkade på subway o sen blev det en 30 min solande. jag är inte som kissie o solar ca 4 dagar i veckan o häller över mig solkräm XD man kan ju tro det så choklad brun hon e jämt, vad hemsk om lär se ut om 20 år ^^. sen kom ju tröttheten över mig igen! åååh vad trögt klockan gick kändes det som när jag hängde på soffan inne på solariet, skulle man orka vänta tills dom kom till stan?? gick tillslut runt i lite affärer o kollade runt, på gallerix hittade jag en almenacka jag ska önska mig i julklapp. sen blev det premiär för mig med att köpa redbull, är så i behov av o bli pigg. den funka ju inte alls, smakar för sött med! när grabbarna äntligen kom så hann vi inte gå långt förrens vi mötte heidi på gågatan hehe, blev en lång pratstund om det mesta, mest om helgen som kommer. det blev att jag köpte lite saker på clas ohlson ändå. bra saker! nu storknar jag strax haha



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -