trött och jävligt lätt irriterad

fyfan vad trött jag vart hela eftermiddan, somna säkert vid tre för va inte trött. låg o vred mig troligen pga nervositet. var trött som ett as halv nio när telefon alarmet ringde så jag fick ju gå upp. halvspringa till universitetet eftersom jagskulle ta 1 bussen därifrån direkt till ikea tänkte jag. kom dit en halvtimme tidigare så fick stå o frysa lite tyvärr, sen kom lisbeth o hämtade mig o visade runt, andra från samhall hälsade hej o jag fick arbetskläder som jag kommer ha på mig dom kommande 4 veckorna.

 

MEN när jag kom hem runt tolv, mådde bra o var nöjd med allt.. kommer tillslut på att fan vad tråkigt jag har det, ska det vara såhär varje dag jag kommer hem? deet är ju precis som när jag va helt arbetslös men hade råd o åka till jonas o benjamin. vilket jag plötsligt inte kan just nu. PANIK! det är ju ännu värre nu! fan vill inte må såhär. af betalar tydligen inte busskort åt mig bara för resekostnaderna inte går över 900kr, varför räknade då jag ut att det kommer kosta ca 912 kr för 4 veckors pendlande eftersom jag är ungdom.


Kommentarer
Postad av: Elin
Ska du jobba på ikea? va roligt i så fall:) är det arbetspraktik el?kram Elin
2009-10-20, kl. 09:50:55
URL: http://kloowan.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -