bomsta idag med



idag var det bara jag som åkte med evys mor till bomsta o fortsatte med samma som igår. jag plocka, diska o bar glaskartonger till övervåningen. två gubbar kom också för att installera ett nytt system till kassan. två arbetare trodde att resturangen var öppen haha. så hon fick gå till dörren o säga att det öppnar nästa lördag.

det kom en liten skur mitt på dagen, sen vid två drog vi till café hollywood på wåxnäs o åt lunch. jag o hon tog biff o potatis klyftor med pepparsås. jädrar vad fint det var! riktigt hollywood 50 tal aktickt inne.


här stod jag hela tiden

Kommentarer
Postad av: Evy
haha så det var ni som fick den skuren! hahahha vi slapp den vi.. det stora svarta regn molnet som vi såg låg alltså över bomsta hahaha rått åt er hihi xD tur den inte var här över då xD
2010-04-25, kl. 12:16:40
URL: http://mybloggnotyours.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -