nyklippt!



uuuh mamma skulle till tandläkarn halv nio istan så jag fick cykla till katarina i skived, tog förstås mammas dåliga cykel X( helt slut körd kl 10 när jag kommer fram. mamma sitter o blir frissad när jag kommer in. vi pratar o pratar hehe. sen är det min tur då, hmm vad skulle jag ha för färg på slingorna undrade hon. blonda passar nog inte till din fina hårfärg sa hon. heh ok? men vi tog guldig brun nyans på slingorna istället. syns inte på kortet. cen fick jg cykla hem igen för mammas cykel passar inte på cykelställningen.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -