roligt sällskap

jag skulle igentligen bara lämna tebax filmen pluto nash till evy ikväll o sen dra hem o duscha m.m men hon undra om jag ville med henne till sin mor o hämta kläder o va sällskap. ja det kan jag göra, var ett tagsen. så vi cykla dit. blev bjudna på en cider som är ekologisk ( hade hört nånstans att det smaka lite öl så var tveksam först ) o det va gott. medans evy sen prata förfullt med sin kille i telefon så skämta ja o hennes mors gubbe om allt hon sa m.m o skratta så magen gjorde ont. det var riktigt kul.

sen när klockan närma sig tio var det dags att cykla hem igen.

Kommentarer
Postad av: Evy
men bara för du tyckte det var roligt?! det tyckte inte ja! kändes mest störande när du å tomas bara satt å kommentera ju höhö! fick ju knappt mkt sagt te tobba när ni höll på att tjabbla så möe hela tia xD
2010-08-27, kl. 01:31:25
URL: http://mybloggnotyours.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -