hemma igen

ush vad mycket det var o göra imorse, trist för dom som jobba efter tio ^^ det gjorde jag bara till 10.20 för sen slutade jag för dagen. skulle möta mamma vid antrén o vi skulle handla lite där inne, stackars mamma är ju aldrig på ikea så hon hittar ju inte så jag fick va guide haha. det e rätt enkelt o finna där nu eftersom jag jobbat där i 2 mån snart.

sen nu har jag packat upp tidningställ (eller vad man kan kallat) o ställde alla mina tidningar i som ligger o dammar i hyllan. o nu tar man det tillslut lugnt o ska fortsätta med det nån timma.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -