hemskt väder, men deppa ej

fyfaan vilken jobbig start på dagen man haft, trögt uppvaknande o ser att det REGNAR! neej inte nu. jag ska ju cykla till jobbet, desutom är det 11 grader ute ush mer dret. bara att ha på sig ponchu o dra iväg. ush va kallt det kändes pga blåsten också. sen känns det som regn på gång när man cyklar hem men klarar mig undan innan det kom mer.

men nu när jag är hemma, har vilat mig genom att läsa nya nret av vecko revyn o sett på tv så är jag piggare. har dragit igen gardinerna o tänd små lampor o spelar musik. då tänker jag inte på rusket utomhus.

såhär gött mår jag nu..


Kommentarer
Postad av: Evy
ja det ä ju oxå ett sätt att göra.. ra igen gardiner å lyssna på bra musik hehe
2010-07-25, kl. 20:39:43
URL: http://mybloggnotyours.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -