plockar blommor


idag har jag endel att pyssla med. har börjat städa sen tolv tiden o nu även börjat tvätta. har varit ute i solskenet o plockat smörblommor med blåbärsris som fick vara i en fin vas i köket. satte även upp nya gardiner förut, som mormor haft i sitt kök när hon bodde i huset. dom är så fina!

kompisen anton från halmstad ska komma ikväll o stanna till söndag, det är ju en bit att åka med buss (han föredrog det) så då stannar han ett par dagar. då slipper jag även fira midsommar ensam som jag var rädd för ett tag. det blir att handla imorn det som vi ska äta på fredag osv. jag har redan handlat jordgubbar som kostade 50kr.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -