tröttsam dag

idag har jag varit väldigt trött i huvet. men jag kom upp i tid imorse dock upptäckte jag att batteriet till cykeln inte hade laddats inatt! jag hade glömt bort o fixa det innan jag la mig. så jag fick cykla med halv snabb hastighet o flåsa mig fram, fy faan va svettig jag blev. samma sak på vägen hem. slängde batteriet på laddning direkt när jag kom hem.

sen drog jag till banken o växladeen massa mynt o efter det handla lite o fylla på telefon. skulle ringa jonas om en sak som ska bli av nästa vecka istället, så spännande! sen tvättade jag i badrummet så nu äre bara golvet kvar att ta. men nu väntar jag på order från evy när man kan sticka till minigolfen, tänkte försöka vinna denna ggn. ^^

Kommentarer
Postad av: e
men tyvärr gjorde du inte det... igen! du får öva själv nån gång å se om det går bättre.. teknil linda å boll sinne äre som gäller vettu ;)
2010-06-21, kl. 22:07:26
URL: http://mybloggnotyours.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -