Jävla svin!



Skriv på listan för dom drabbade flickorna!





Det som tidigare var en slagsida av hyllningar till den våldtäktsdömde pojken har ersatts av en hatkampanj mot pojkens familj. Både hans och hans familjs namn och kontaktuppgifter har lagts ut på nätet och flera inlägg där är både hotfulla och hatiska. Även skolans rektor och den präst som släppte in pojken i kyrkan under skolavslutningen hotas i inläggen. Inläggen är i många fall riktade mot orten Bjästa i dess helhet: – Bjästa borde jämnas med marken, brännas ner och cementeras, skriver en person.

Kommentarer
Postad av: Oliva
fin blogg:) vad händer?
2010-03-27, kl. 19:32:57
URL: http://odarling.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -