rolig skylt vid kassan

äre nån som har sina föräldrar vid liv när man sj är över 95 år? omöjligt




denna dagen har vart riktigt tröttsam, mycket jobb med möbler som ska ut i butiken o flyttas runt. hemskt mycket folk var det mellan 12-14 tiden så min lata hjärna fick jobba i turbo fart. trycka här o där på kassaapparaten. fick lägga mig i vilorummet en halvtimme, höll på att decka ute i butiken.

senare kom benjamin o hans morsa dit o hälsade på o gjorde lite inköp, sen satte dom sig o fika o jag blev bjuden med, gott. när dom väl gick så slutade jag också för dagen. tänkte ta 6an till wåxnäs centrum o äta... bussen var sen 30 min typ! helvete vad trött man är.

Kommentarer
Postad av: bbeaa
haha klockren skylt :P
2010-03-31, kl. 01:35:02
URL: http://mikaelabeatricegustafsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -