eftermiddan på bomsta

det var riktigt skönt o trevligt på bomsta hela eftermiddan, efter att evy blitt klar vid disken så kom hon ner till stranden o bytte om så sola vi ett tag. sen var hon sugen på att försöka ta ett dopp o även ta lite bilder på vatten ytan, vi gick sakta längre ut för det blev ju kallt i början så man stod still ibland. tog några roliga bilder på evy som låtsades göra doppnings poser XD jag lyckades doppa mig till halsen tillslut. sen sola vi ett tag till innan det blev en toast på resturangen



Kommentarer
Postad av: evy
ja å nästa gång det blir en badtur ihop med dig får vi hitta på nya poser å då får du stå i några med ha ha :D
2011-06-30, kl. 01:46:46
URL: http://MyBloggNotYours.bloggplatsen.se

Postad av: Elin
Härligt o sola:) Själv kan jag aldrig sola för jag typ tål inte solen:P Jag blir bara jätte röd sen jätte blek igen haha så skuggan är min vän...:)
2011-06-30, kl. 06:51:33
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -