upp o städa

såklart vaknar jag vid nio på morgonen igen, har man lov vill man ju sova länge! har räknat ut att jag vaknar efter att ha sovit i ca 8 timmar så antagligen är kroppen utvilad då. men om jag försöker få 8 tim sömn på skoldagarna så blir jag katastrof sömnig eftersom jag måste somna två tim tidigare o upp tidigare. men det var lika bra att jag kom upp tidigare idag, hoppa in i duschen o sen började att ta tag i den hemska synen ifrån köket o_O såg ut som fan o l-u-k-t-a-d-e också, nu är det allra mesta diskat o jag tar en behövlig paus här


Kommentarer
Postad av: Madde
sv. Tack :)
2012-02-29, kl. 16:29:48
URL: http://blondepeach.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -