hemsk start på året för tjejen




Busschauffören hörde hur han körde på någonting kort efter att han kört ut från busstationen på Drottninggatan. När han gick ut för att titta fann han kvinnan liggande under bussen. Enligt vittnen ombord hade kvinnan sprungit vid sidan av bussen för att försöka hinna med, och polisen tror att hon har halkat och hamnat under den. Ambulans kallades till platsen och upplivningsförsök gjordes under närmare en timme, men kvinnans liv gick inte att rädda. Händelsen rubriceras i nuläget som en olycka.

från NWT

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -