grå tråkig helg

denna helgen kommer det inte att bli mycket ute aktiviterer i inte, jag halv ligger ner i familjens soffa o sappar runt på tvn o datorn. det bara regnar o duggar om vart annat sen igår kväll. hästarna fick komma in mycket tidigare pga regnet o sen äre lervälling över halva hagen så det blir slaskigt o halkigt att kliva runt. hoppas jag inte kommer bli allt för uttråkad bara, för jag har ingen stor lust att ta en promenad i detta tråk väder. måste säga att höst är den värsta årstiden enligt mig.
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -