trevlig fredag eftermiddag

efter två tiden idag bar det av med 3an bussen upp till universitetet, skulle nämligen träffa yumizu + 5 andra personer som fixat en "plugga japanska" grupp. det roliga när vi kom in till det lilla grupprummet där några redan satt sig, så sa en av killarna: jag känner igen dig från nånstans! :P jag bara: okej, vart? tror det var kristinehamn, picacon? XD jag kom inte ihåg honom men tydligen kände han igen mig. aja, vi presenterade oss o berätta i vilken grad i låg i japanskan, jag ligger nog lägst XD eftersom jag börja plugga ordentligt för en månadsen. en av killarna bjöd på asiatiskt snacks som hette rice cracker med cockos smak, riktigt gott. det finns tydligen på all-världens-mat inne på kronoparken centrum.
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -