jobbig känsla

jobbigt o erkänna för sig själv men, jag har fått känslor för en viss kändis. eller ja han är känd för dom som sysslar med japanskt mode/musik åt det rockiga hållet iallafall. har kännt detta även innan årskiftet o då vart det skit jobbigt när facebook vänner träffade honom på ett konvent jag inte hade möjlighet att ta mig till i göteborg, grät massor o var riktigt sur tills jag lugnade mig o intalade att jag kan ju inte vara intresserad av en kille som honom. hur skulle det kunna finnas nån chans till romans när andra killar verkar fly efter att ha vart med mig o inte svarar :S förstår inte vad jag gjort eftersom dom inte säger nåt. nu känner jag samma längtan efter denna killen mer, en kompis känner desutom honom sen flera år tillbaka o berättat roliga händelser o happenings dom vart med om innan han blev "känd" åååh gillar honom bara mer o mer när jag hör hur han är som person!
 
Det är INTE yohio
 
 

Kommentarer
Postad av: evy
Var ja som skrev det tidigare kommentaren. Glömde skriva med mitt namn bara heh.
2013-05-08, kl. 23:36:53

Postad av: Anonym
Tror ja vet vem du menar. Trorcdu att han kanske skulle gilla dig om ni träffas då. Du kanske ska fråga om ni vill ses å så hehe ;)
2013-05-08, kl. 23:38:56

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:

Jag heter Linda och bor i karlstad. jag har asperger syndrom och har fått gå i särklass under hela grund o gymnasie perioden, men bara för det är jag inte efterbliven, utan snarare ett glatt o livsnjutande exempel. Jag har pluggat målerilinje på Geijersskolan i ransäter. Jag gillar att syssla med japanskpopkultur såsom musik, besöka konvent då jag oftast är funkionär eller maid i cafe. annars är det skönt o slappa o lyssna på spotify eller hem till nån man känner. Målar också mycket under namnet ladylinda.

bloglovin

ladylinda

ladylinda

www.cocoo.se -